Strona uzywa plikow cookies. Wylaczenia plików cookies nalezy dokonac w przegladarce internetowej. Informacja o tzw. cookies

Witryna założycieli klubu Taunus PL

2000.05.03 - Tuszyn

Wstęp
Na wstępie serdecznie przepraszam tych, którzy nie mogli dotrzeć na miejsce z powodu tego, iż informacja o zlocie podana została trochę zbyt późno. Staraliśmy się jednak poinformować jak największą liczbę klubowiczów. O terminie zlotu informował też motoryzacyjny dział [Interii].

Biorąc powyższe pod uwagę zlot można chyba uważać za udany. Uczestniczyło w sumie sześć "załóg" Taunusowych, oprócz tego podziwiać mogliśmy także Corsę i Malucha. Jeden z klubowiczów przybył nawet pociągiem - jednak lokomotywy nie mogliśmy podziwiać. Możecie zapoznać się z jego relacją z podróży:
Wyglądało to następująco :
O godzinie 5:48 wyruszyłem z domu do Katowic gdzie o 6:30 odjeżdżał pociąg z Katowic do Łodzi . W Łodzi wylądowałem o 9:25 , po sprawdzeniu pociągu powrotnego, który był o 19:25 udałem się na dworzec PKS . Ku mojemu zaskoczeniu autobus powrotny do Katowic był o 18:00 . Pierwszy autobus jadący przez Tuszyn był o 10:30 , więc udałem się w stronę centrum szukając jakiejś knajpy - baru żeby coś przekąsić . Autobus planowo miał być w Tuszynie o 11:00 więc czekała mnie jeszcze krótka przejażdżka . W momencie wjechania do lasu zobaczyłem BAR POLIGON wypatrywałem tablicy z miejscowością Tuszyn . Na najbliższym przystanku wysiadłem . Po przejściu około 1 km dotarłem na miejsce gdzie był już STUDENT. Pozdrowienia Krzysiek ICE
Przebieg spotkania

Pierwsi uczestniczy pojawili się w "Poligonie" jeszcze przed godziną dwunastą. Początkowe kilka godzin spędziliśmy na terenie tegoż baru, gdzie nastąpiło m.in. wręczenie klubowych nalepek (wersja robocza). Następnie przemieściliśmy się na tereny parkingowe pobliskiego centrum handlowego, gdzie nastąpiły prezentacje naszych Taunusów, dalsza część wymiany poglądów  na tematy wszelakie oraz robienie pamiątkowych fotografii (do obejrzenia w dziale "Multimedia")

Przed godziną szesnastą część klubowiczów opuściła miejsce zlotu i udała się w długą drogę do domu. Oficjalne zamknięcie spotkania nastąpiło o godzinie 16.45 w barze "Poligon" po uprzednim skonsumowaniu specjałów tamtejszej kuchni.
A tak wyglądał opis dojazdu

Skromne grono największych aktywistów postanowiło w ostatniej chwili co następuje:

W dniu 3.05.2000 roku, o godzinie 12.00 w barze "Poligon" przy drodze krajowej nr 1 (E75) na odcinku między Tuszynem, a Rzgowem  k.Łodzi rozpocznie się spotkanie sympatyków i członków klubu TAUNUS PL.
Miejsce to charakteryzuje się podobno istnieniem dużego namiotu wojskowego.
DOJAZD:
Od strony Katowic:
Po wjechaniu na teren Tuszyna drogą nr 1 jedziemy nadal prosto. Po prawej stronie mijamy rynek i hale handlowe. Następnie droga wkracza w strefę lasu. Cały czas jadąc drogą nr 1 mijamy tabliczkę informującą o wyjechaniu z Tuszyna (przekreślony napis Tuszyn na białej tablicy). Następnie mijamy tablicę zieloną informującą, że do Łodzi pozostało 19 km. Wjeżdżamy w strefę nieco mniejszego lasu. Zaczynamy wypatrywać tabliczki z napisem BAR POLIGON po prawej stronie. Dodatkowo znajduje się też tam mała reklama pepsi. I jesteśmy na miejscu (o ile jest to możliwe korzystając z tego opisu :-) ).
Od strony Łodzi.

Jadąc drogą nr 1 (w kierunku Katowic) w okolicach Rzgowa po lewej stronie mijamy hale handlowe centrum PTAK. Bar POLIGON znajduje się po lewej stronie drogi - nie dojeżdzając do Tuszyna. Mniej więcej naprzeciw baru POLIGON znajduje się bar POZIOMKA (czy cos o podobnej nazwie). Aby wjechać na teren baru Poligon należy zawrócić na znajdującym się nieopodal baru miejscu do tego możliwym. Jeżeli zaś pojedziemy za daleko, to po minięciu tabliczki z napisem TUSZYN należy w najbliższym przeznaczonym do tego miejscu zawrócić i postępować zgodnie z wytycznymi dotyczącymi dojazdu od strony Katowic.